dinsdag 12 mei 2020

Interview: Photographer Paolo Maresca (Italy)

Read the interview HERE

14 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening hebben ontvangen van Anderson Loan Finance. Ik dacht echt dat het oplichterij was en ik vroeg een lening aan op basis van hun aanbevelingen omdat ik echt een lening nodig had. Een paar dagen geleden bevestigde ik op mijn persoonlijke bankrekening het bedrag van 12.000 euro dat ik had aangevraagd voor een persoonlijke lening met een huurpercentage van 2%. Dit is echt goed nieuws waar ik blij mee ben en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft en die zeker is dat ze de lening zullen terugbetalen om contact met hen op te nemen via e-mail.

    Ze kunnen je een lening lenen!
    Neem contact op met Mr. Anderson Ray
    E-mail: andersonraymondloanfinance@gmail.com
    OF
    E-mail: andersonraymondloanfinance@hotmail.com
    Telefoon: + 1315-329-6320
    Het kantooradres @ (68 Fremont Ave Penrose CO, 81240) ..

    Respectvol,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij me een lening heeft gegeven. ik ben verschillende keren opgelicht in een poging om een ​​lening te krijgen totdat ik dalton bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Dalton en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: diamondloans24@yahoo.com whatsapp +16613814014

      Verwijderen
  2. Hoe ik vandaag mijn lening kreeg !!!

    Dag iedereen,

    Ik ben Rebecca bij naam, schrijf dit getuigenis omdat ik echt dankbaar ben voor wat Sabinhelps voor mij en mijn familie heeft gedaan, toen ik dacht dat er geen hoop was dat hij kwam en mijn familie weer levend maakte door ons een lening te lenen tegen een zeer lage rente van 2%. Nou, ik ben de afgelopen drie maanden op zoek geweest naar een lening om mijn schulden te vereffenen. Alles wat ik tegenkwam was oplichterij en nam mijn geld totdat ik eindelijk een door God gezonden geldschieter ontmoette. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds echte kredietverstrekkers op internet zijn, maar tot mijn grootste verbazing kreeg ik mijn lening zonder veel tijd te verspillen. mijn credit score is nu cool. dus als u op zoek bent naar een lening van welk bedrag dan ook, zou ik u adviseren om een e-mail te sturen naar de legitieme leningsmaatschappij via e-mail: {sabinhelps@gmail.com} of whatsapp +79267494861 en vrij te zijn van internetzwendel. bedankt ... Rebecca uit Neatherland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft u een snelle lening nodig om uw rekeningen te betalen of een bedrijf te starten. wij bieden een snelle lening tegen een betaalbare rente van 2%. Neem contact met ons op voor uw directe lening. lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft u een snelle lening nodig om uw rekeningen te betalen of een bedrijf te starten. wij bieden een snelle lening tegen een betaalbare rente van 2%. Neem contact met ons op voor uw directe lening. lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Our proposed offer for clients in the new year is positive and total commitment, so working with us gives you maximum assurance of getting funded for we have an A+ rating in financing. Frank Loan Services (FLS) over the years has been highly rated as one of the best online companies with a cheaper interest rate. If you are in need of financing, don’t hesitate to contact us through phone (+1-713-389-6778) or E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt van wat meestal een lang, langgerekt en intimiderend karwei is, een heel plezierige en gestroomlijnde ervaring gemaakt. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en jij voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best gaaf! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je een lening nodig? Een lening om een schuld af te lossen of om rekeningen te betalen of om een bedrijf te starten? Een lening om uw project te financieren? Wij bieden gegarandeerde kredietdiensten voor elk bedrag met een rentepercentage van 2%. Stuur voor antwoorden en meer informatie een antwoord naar de volgende e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede dag voor jou, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 89.000 heb gekregen van dit goede bedrijf. Je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: ( sabinhelps@gmail.com) of whatsapp: +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik bij mijn eigen bank had aangevraagd account. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden heb ik in totaal 10.000 euro bevestigd waar ik om had gevraagd bij mijn eigen bank rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een ​​aanvraag te sturen per e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal, mijn naam is Bensonn, ik kom uit Duitsland, Stuttgart City, ik ben hier om te getuigen over hoe ik een lening kreeg van GEORGE WILLIAMS LOAN FIRM nadat ik twee keer heb ingediend bij verschillende schuldeisers die beweren hier een lener te zijn, dit forum, ik dacht dat hun lening echt was en werd toegepast, maar ze gaven me nooit een lening totdat een vriend van mij me voorstelde aan de kredietmaatschappij GEORGE WILLIAMS, die beloofde me te helpen met een lening naar mijn wens en dat ook echt deed, zoals beloofd zonder enige vorm van uitstel, ik had twijfels, maar ik heb nooit misbruik gemaakt van het geloof. Ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare kredietnemers waren totdat ik GEORGE WILLIAMS ontmoette, die me echt hielp met krediet en mijn leven ten goede veranderde. Ik weet dat er nog steeds veel goede kredietverstrekkers zijn, maar ik zou je aanraden om het kredietbedrijf GEORGE WILLIAMS te proberen, zijn zorgzaam en begripvol. u weet niet of u een noodlening nodig heeft of financiering wilt voor uw projecten, dus aarzel niet om contact op te nemen met de heer GEORGE WILLIAMS,  Loan Company, zijn e-mailadres is ?(georgewilliamsloanfirm333@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am super excited today, all thanks Lapo Micro Finance for giving me a loan. I was deceived several times trying to get a loan until I came across Lapo Micro Finance who provided me with a loan worth $ 23,000 to care for my sick child. If you need a real lender today contact Lapo .Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoekt u fondsen om kredieten en schulden of zakelijke leningen af ​​te betalen?
    {jameskelvine28@gmail.com}. Dan is James Kelvin Loan Firm:
    het antwoord. We bieden allerlei soorten leningen, we verstrekken leningen met An
    uitstaande rente Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via
    E-mail: {jameskelvine28@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen